Bij Fysiotherapie De Buren kunt u onder begeleiding sporten en revalideren.. De trainingszaal is voorzien van de modernste apparatuur en de revalidatietraining vind plaats in kleine groepen. (max 4 mensen)

De fysiotherapeuten houden in de gaten of u de oefeningen goed uitvoert en geeft daar waar nodig aanwijzingen. Daarnaast zorgen zij voor de juiste opbouw van uw revalidatietraining met de juiste balans in de oefeningen. Hierdoor is kwaliteit gegarandeerd en is er een minimaal risico op blessures.

Revalidatietraining intake-gesprek en fitheidstest

Voor optimaal resultaat van de revalidatietraining wordt bij aanmelding een uitgebreid intake-gesprek gehouden en indien noodzakelijk testen afgenomen. Tijdens het intake-gesprek kunt u persoonlijke doelstelling(en), zoals vergroten van uw kracht, uithoudingsvermogen of vetverbranding, kenbaar maken. Ook eventuele psychische en/of lichamelijke klachten, blessures, operaties, (fysiotherapeutische) behandelingen, medicijn gebruik, komen aan de orde. Hier wordt specifiek rekening mee gehouden bij het maken van uw trainingsprogramma. Uit de fitheidstest wordt uw huidige fitheid , uithoudingsvermogen en spierkracht afgeleid. De revalidatietraining wordt samengesteld aan de hand van het intake-gesprek, de fitheidstest en uw wensen. Het trainingsprogramma is daarmee afgestemd op uw mogelijkheden.

Revalidatietraining is bedoeld voor:

• Mensen met specifieke aandoeningen zoals astma, COPD, hart, burn-out, bekkeninstabiliteit, chronische pijn, hernia, fibromyalgie, RSI, reuma, osteoporose, suikerziekte,whiplash etc.
  • Sporters die willen revalideren of hun niveau willen verhogen onder professionele begeleiding en in kleine groepen.
  • Iedereen met klachten (bijvoorbeeld rug, knie, nek, schouder of andere gewrichten) die na een revalidatieperiode functioneel willen doortrainen.
  • Mensen die een operatie hebben ondergaan en na de operatie fysiotherapie / revalidatietraining nodig hebben.

Informatie revalidatietraining.

Voor meer informatie omtrent onze revalidatietraining kunt u contact opnemen met Fysiotherapie De Buren. Vul onderstaande online formulier in en wij nemen contact met u op!

Informatie formulier

Voornaam *